18 Kasım 2014 Salı

Mia ve Ben,Mia ve Ben oyunu,Mia ve Ben oyna,Mia ve Ben oyun,Çizgi Film,Oyun

Mia ve Ben,Mia ve Ben oyunu,Mia ve Ben oyna,Mia ve Ben oyun,Çizgi Film,Oyun

<a href=http://www.oyunoyna.tv.tr>Oyun</a> <a href=http://www.oyunoyna.tv.tr/cizgi-film/mia-ve-ben.html>Mia ve Ben,Mia ve Ben oyunu,Mia ve Ben oyna,Mia ve Ben oyun,Çizgi Film,Oyun</a> Mia ve Ben,Mia ve Ben oyun,Mia ve Ben oyna,Mia ve Ben oyunu,Mia ve Ben oyunlari Mia ve Ben Mia  Planet Çocuk senden bahçesindeki taze sebzeleri toplamak için yardım bekliyor.  Oyuna başlamak için  play  butonunu kullanıyoruz. Oyunumuzdaki amacınız yukarıdan gelen sebzelerden sadece taze olanlarını toplayacaksınız. Çürümüş sebzeleri topladığınızda   aldığınız puanlar azalacaktır. Aldığınız her sebze +10 puan değerindedir. İlerlemeli bir oyundur. Değişen  farklı bölümlerde sizden istenilen sebze sayısı artacak. Ve aynı zamanda  sebzeleri belirli bir süre içerisinde toplamanız gerekecek. Minayı yönlendirmek için yön tuşlarını kullanacaksınız.Kolay gelsin.Planet Çocuk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder